
In samenwerking met de Stichting PreSail en Citymarketing, heeft Opzet bijna alle uitingen voor de PreSail mogen vormgeven. De complete ‘Look & Feel’ is door ons ontwikkeld en verwerkt in alle doeken die langs de kades en bij Podia waren te vinden. Ook voor de Social Media uitingen, advertenties in de Jutter Hofgeest, Posters langs de weg hebben wij het Artwork verzorgd.
Om bezoekers alvast in de feeststemming te brengen, hebben we een levendige social media animatie ontwikkeld. In deze animatie wordt op een speelse manier getoond wat er allemaal te beleven valt tijdens PreSail en welke artiesten en acts er optreden.
Zo krijgt het publiek een duidelijke en aantrekkelijke preview van het evenement, volledig in de herkenbare look & feel van PreSail.
Voor Citymarketing zijn wij ondertussen de ‘hofleverancier’ van veel mooie producties. Naast het vormgeven van jaarverslagen, advertenties, plattegronden en bebording, ontwikkelen wij ook al het Artwork voor het Havenfestival, dat volgend jaar weer plaats gaat vinden. Heel gaaf om voor deze klant onze creatieve bijdrage te mogen leveren.
Na tien jaar is de feeststemming terug.
KlantCitymarketing VelsenDienstenVormgevingJaartal2025Linksitepresailijmond.nl