In samenwerking met de Stichting PreSail en Citymarketing, heeft Opzet bijna alle uitingen voor de PreSail mogen vormgeven. De complete ‘Look & Feel’ is door ons ontwikkeld en verwerkt in alle doeken die langs de kades en bij Podia waren te vinden.
Ook voor de Social Media uitingen, advertenties in de Jutter Hofgeest, Posters langs de weg hebben wij het Artwork verzorgd.
Het sterke beeldmerk van PreSail is uitgangspunt geworden voor alle uitingen die zijn ontwikkeld.

'Hofleverancier' voor Citymarketing
Voor Citymarketing zijn wij ondertussen de ‘hofleverancier’ van veel mooie producties. Naast het vormgeven van jaarverslagen, advertenties, plattegronden en bebording, ontwikkelen wij ook al het Artwork voor het Havenfestival, dat volgend jaar weer plaats gaat vinden. Heel gaaf om voor deze klant onze creatieve bijdrage te mogen leveren.
Meer weten?
Wil je meer weten over het ontwikkelen van een website, huisstijl, online banners, promotie campagne, jaarverslag of andere uitingen, neem gerust contact op voor een persoonlijke presentatie.
Overige nieuwsberichten
18 juli 2025
Presentatie voor Zeehaven IJmuiden over de energietransitie in de IJmond
In samenwerking met Citymarketing en Gemeente Velsen hebben wij een nieuw…
23 mei 2025
Ontdek de wereld van wilde orchideeën
In samenwerking met Landschap Noord-Holland, heeft Opzet een deze fraaie…
15 mei 2025
Het bewonersblad van Elan is een tastbaar contactmoment
Voor Elan Wonen - De woningcorporatie uit Haarlem - verzorgd Opzet meeste…