In samenwerking met Citymarketing en Gemeente Velsen hebben wij een nieuw toegangsbord ontwikkeld bij de parkeerplaats IJmuiden aan Zee.
Het oude bord was een bonte verzameling van ondernemers-logo’s. Uiteindelijk gekozen voor een rustige en tijdloze variant in de huisstijl van ‘Rauw aan Zee’.
Hoogwaardig printwerk uitgevoerd op weerbestendig Trespa plaatmateriaal.
Een combinatie van onderdelen van de huisstijl 'Rauw aan Zee' en 'sterke' grafische iconen, resulteren in een geslaagde productie.

'Hofleverancier' voor Citymarketing
Voor Citymarketing zijn wij ondertussen de ‘hofleverancier’ van veel mooie producties. Naast het vormgeven van jaarverslagen, advertenties, plattegronden en bebording, ontwikkelen wij ook al het Artwork voor het Havenfestival en de PreSail die dit jaar weer plaats gaat vinden. Heel gaaf om voor deze klant onze creatieve bijdrage te mogen leveren.
Meer weten?
Wil je meer weten over het ontwikkelen van een website, huisstijl, online banners, promotie campagne, jaarverslag of andere uitingen, neem gerust contact op voor een persoonlijke presentatie.
Overige nieuwsberichten
4 april 2025
Een ‘Final Touch’ voor magazijn en werkplaats van IPP
Na een grondige verbouwing mocht Opzet de ‘final touch’ verzorgen om deze…
25 maart 2025
Aankleding van een bunker op een unieke locatie
In de ‘Noordduinen’ staat een unieke bunker. Opzet kreeg de opdracht om voor…
14 maart 2025
NZKG LinkedIn Carousel
Opzet ontwierp voor NZKG een interactieve ‘LinkedIn Carousel’ met de…