SUEZ

Afvalkalender, servicedesk en apps

Afval servicedesk software voor Suez
Afval servicedesk software voor Suez
Afval servicedesk software voor Suez
Suez heeft de meest uitgebreide online servicedesk van Opzet in gebruik genomen. Via deze portal kunnen inwoners van diverse gemeenten online en via de apps alle informatie vinden en diensten regelen met betrekking tot de afvalinzameling. Inwoners kunnen eenvoudig de afvalkalender en afvalwegwijzer raadplegen, een grofafvalmelding of pasaanvraag regelen en tevens een containerwissel aanvragen of andere meldingen indienen. Opzet heeft de online-afvaldesk in samenwerking met Inovim ontwikkeld. De portal is daarmee direct gekoppeld met de software CI-Web.

Afvalkalender en afvalbalie

De digitale afvalkalender van Suez bevat verschillende modules. Daarmee kunnen de inwoners binnen het verzorgingsgebied van Suez allerlei zaken online aanvragen en regelen. Zoals het aanmelden van grof huishoudelijk afval. De betaalde diensten rekenen ze direct af via het betaalsysteem Mollie (iDeal).

De servicedesk is gekoppeld aan de software van Inovim. Deze koppeling vraagt de gegevens van het adres op, zodat gebruikers hun aanvragen doen op basis van postcode en huisnummer. Alle gegevens blijven up-to-date en de meldingen en aanvragen worden direct ingepland in de routes. De workflow is volledig geautomatiseerd. Handmatige handelingen zijn overbodig.

De digitale online afvalkalender bevat veel extra functies zoals een uitgebreide afvalwegwijzer en een kaart met locaties voor ondergrondse containers. Op de afvalwegwijzer zien inwoners direct hoe en waar ze verschillende afvalsoorten kunnen inleveren. Ze kunnen de afvalkalender  op A4 formaat uitprinten en hem via een gratis abonnement in hun eigen digitale agenda zetten.

Apps Android en iOS

Naast de online site heeft Opzet een app ontwikkeld voor zowel Android als iOS. De app bevat allerlei handige functies waarmee inwoners makkelijk  informatie op kunnen vragen. De app geeft een pushbericht met een melding wanneer het afval wordt ingezameld.

Overzicht functionaliteiten software van Opzet

  • Afvalkalender online, PDF en realtime gekoppeld aan eigen digitale agenda
  • Maand- en jaarkalender
  • Alle relevantie informatie over elke type afval
  • Afvalwegwijzer met ‘Wat moet Waar’ en database met honderden producten
  • Locatiekaarten met ondergrondse containers, kringloopwinkels en milieustraat
  • Complete corporate website via geïntegreerd CMS
  • Nieuws
  • Grofafvalaanvraag
  • Pasaanvraag
  • Containeraanvraag
  • Verloren voorwerpen aanvraag
  • Meldingen
  • Koppelingen met elk type software in de afvalbranche
  • Koppelingen met BAG en iDeal via Mollie
  • Drempelvrij
  • Apps voor iOS en Android
  • Klantenservice en kennisbank software
  • En nog veel meer tools, apps, widgets en API’s
Wilt u meer weten over deze zeer uitgebreide en complete oplossing? Neem contact met ons op voor een demonstratie.

RECENT WERK