LANDSCHAP NOORD-HOLLAND

Campagne Grondfonds

Campagne Grondfonds

Persoonlijke aanpak
De opdracht was om een opvallende creatieve mailing te maken voor het Grondfonds van Landschap Noord-Holland, die mocht afwijken van de huisstijl. Op basis van onderzoek bij andere goede doelen, bleken persoonlijke grote mailings goed te werken. Daarom selecteerde Landschap Noord-Holland een aantal gevers die de afgelopen jaren al eerder bovengemiddeld doneerden. Zij kregen een persoonlijke mailing thuisgestuurd.
LNH had duidelijke richtlijnen waaraan de mailing moest voldoen. De envelop bevatte een interessante map met een persoonlijke brief, visitekaartje en losbladige informatie. Eyecatcher werd de kaart van Noord-Holland  waar de gebieden die LNH wil gaan beschermen globaal zijn weergegeven.

Succesvol
De campagne met de uiteindelijke mailing en aanvullende marketing is een bizar succes geworden. Binnen twee weken was het geld voor de beoogde 24.000 m2 al binnen. Landschap Noord-Holland heeft de actie nu ‘opgerekt’ naar 1 miljoen m2.

RECENT WERK