Grofafval annuleren Clear en AfvalRIS
Grofafval Clear en AfvalRIS
Grofafval annuleren Clear en AfvalRIS
Maak het uw inwoners nog gemakkelijker! Nu kunnen ze hun eerder online gemaakte Grofafval Afspraak zelf annuleren. Dat scheelt extra telefoontjes voor uw klantenservice en onnodige ritjes voor uw chauffeurs. Met deze nieuwe en unieke functie heeft Opzet een oplossing ontwikkeld die de klanttevredenheid verhoogt en kosten bespaart. En met minder overbodige ritten draagt u bij aan een duurzame toekomst.

Het annuleren van een Grofafval Afspraak in de afvalkalender en app is zeer eenvoudig en in nog geen drie kliks geregeld. Na het annuleren door de inwoner wordt de melding direct uit het ERP systeem verwijderd en zal de chauffeur deze niet meer op de routelijst terugzien. Wanneer het om een betaalde afspraak gaat, ontvangt de financiële afdeling een melding met een bewijs, zodat het bedrag direct teruggestort wordt aan de betreffende inwoner.

Opzet heeft de nieuwe functie voor diverse klanten met een afvalkalender met succes uitgerold. Zo hebben we voor AfvalRIS en Clear de directe koppelingen ontwikkeld om een online Grofafval Afspraak in te plannen, te betalen en eventueel zelf te annuleren.

De software van Opzet ondersteunt diverse ERP systemen en is gekoppeld met betalingssystemen om eventueel de betaalde afspraken direct af te rekenen. De Grofafval Afspraak is geschikt voor mobiel en kan gekoppeld worden aan onze iOS of Android app.

Wilt u meer weten over deze nieuwe functies? Neem gerust contact op voor een persoonlijke presentatie.