Blink servivedesk
Blink servivedesk online
Blink servivedesk online
Blink heeft een nieuwe online servicedesk waarmee inwoners van diverse gemeenten eenvoudig allerlei meldingen kunnen doen. Van het aanvragen van een nieuwe afvalpas tot het omruilen of vernieuwen van een rolcontainer. Opzet heeft de online-afvaldesk in samenwerking met Inovim ontwikkeld. De site is direct gekoppeld met de software CI-Web.

Afvalkalender en afvalbalie

De digitale afvalkalender van Blink bevat verschillende modules. Daarmee kunnen de inwoners binnen het verzorgingsgebied van Blink allerlei zaken online aanvragen en regelen. Zoals het aanmelden van grof huishoudelijk afval. De betaalde diensten rekenen ze direct af via het betaalsysteem Mollie (iDeal).

De servicedesk is gekoppeld aan de software van Inovim. Deze koppeling vraagt de gegevens van het adres op, zodat gebruikers hun aanvragen doen op basis van postcode en huisnummer. Alle gegevens blijven up-to-date en de meldingen en aanvragen worden direct ingepland in de routes. De workflow is volledig geautomatiseerd. Handmatige handelingen zijn overbodig.

Software systeem CI-Web is al vanaf 2003  continu in ontwikkeling. Het wordt verder geoptimaliseerd op basis van klantervaringen.

De digitale online afvalkalender bevat veel extra functies zoals een uitgebreide afvalwegwijzer en een kaart met locaties voor ondergrondse containers. Op de afvalwegwijzer zien inwoners direct hoe en waar ze verschillende afvalsoorten kunnen inleveren. Ze kunnen de afvalkalender  op A4 formaat uitprinten en hem via een gratis abonnement in hun eigen digitale agenda zetten.

Apps Android en iOS

Naast de online site heeft Opzet een app ontwikkeld voor zowel Android als iOS. De app bevat allerlei handige functies waarmee inwoners makkelijk  informatie op kunnen vragen. De app geeft een pushbericht met een melding wanneer het afval wordt ingezameld.

Wilt u meer weten over deze zeer uitgebreide en complete oplossing? Neem contact met ons op voor een demonstratie.