brand | new | ideas


Een intranet voor en van medewerkers

Meer info?

Bel 023 5388200, stuur een e-mail naar verkoop@opzet.nl of vul onderstaand formulier in:

Een goed intranet zorgt ervoor dat medewerkers kennis kunnen delen en eenvoudig informatie kunnen vinden en verspreiden. Mede door de ontwikkelingen op het gebied van Social Media zijn we gewend om zelf steeds meer informatie te delen en te zoeken. Een goed en professioneel software pakket helpt hierbij en biedt een flexibele oplossing.

Een intranet is te vergelijken met een platform zoals Facebook. De site is een mooi instrument om medewerkers met elkaar in contact te brengen, informatie te plaatsen en kennis te delen en te verspreiden.
Medewerkers beheren hun eigen profiel en vertellen waar ze op dat moment mee bezig zijn en wat hun expertise is.

Het op de juiste wijze inzetten, opbouwen en vullen van het intranet bepaalt een groot deel van het succes. Een goed CMS (content management systeem) en een site voorzien van eenvoudig te gebruiken opties helpt daarbij.
Het intranet zorgt voor een plek om te communiceren waarbij het delen van informatie en kennis centraal staan.

Door gebruik te maken van onze applicaties is het bouwen van een succesvolle intranet een stuk eenvoudiger.
Meer weten over het ontwikkelen van een intranet? Wij helpen u graag.

  • Bestanden en downloads

    Alle type bestanden beschikbaar stellen via een archief voorzien van categorieën en zoek- en sorteerfuncties.

  • Nieuws en nieuwsarchief

    Nieuwsberichten plaatsen, voorzien van een categorie en een nieuwsarchief met zoek- en sorteerfuncties.

  • Fotoalbums maken

    Fotoalbums samenstellen, voorzien van categorieën en zoek- en sorteerfuncties.

  • Agenda

    Centrale agenda voor belangrijke data op corporate niveau. Met optie voor export naar digitale agenda.

  • Kennisbank en projecten

    Het intranet kan gebruikt worden als kennisbank en online delen van bijvoorbeeld projecten.

  • Smoelenboek

    Alle gegevens van de collega's overzichtelijk in een smoelenboek. Van mail tot vakgebieden en specialismen.

  • Telefoonboek

    Telefoonnummers van medewerkers in een telefoonboek met zoekfuncties.

  • Widgets en apps

    Widgets voor bijvoorbeeld nu.nl, buienrader, twitter en nog veel meer. Deze Widgets zijn eenvoudig uit te breiden.

  • Algemene content

    Gewone pagina's voor algemene content.
 Een pagina bevat o.a. tekst, foto's, films, bestanden, widgets en banners.

  • Login profielpagina

    Via een login is het mogelijk thuis gebruik te maken van het intranet. Een medewerker kan daarbij een profiel beheren.

  • Reacties op artikelen

    Via de login is het mogelijk om reacties en comments te geven.

  • Helpdesk CRM

    Het intranet is tevens uit te breiden met een Helpdesk module voor CRM.

  • Veel gestelde vragen

    Het intranet kan uitgebreid worden met een module voor 'Veel gestelde vragen'.

  • Handleiding

    Het intranet is voorzien van een handleiding voor de webmasters.

  • Volgen en liken

    Een medewerker kan artikelen en collega's volgen en liken.

  • CMS

    Het intranet is voorzien van allerlei modules en een compleet content management systeem.

Klanten met een intranet voor en van medewerkers