brand | new | ideas


Customer service software

Meer info?

Bel 023 5388200, stuur een e-mail naar verkoop@opzet.nl of vul onderstaand formulier in:

Opzet heeft naast de zeer succesvolle oplossingen voor de digitale afvalkalender nu ook software voor de helpdeskmedewerkers. De software kan gekoppeld worden aan de afvalkalender en geeft uw callcenter een ideale tool voor het raadplegen van alle informatie en het invoeren en beheren van meldingen van klanten.

De software is tevens te gebruiken voor gemeenten en andere organisaties met vragen en klachten van klanten. De applicatie kan eenvoudig uitgebreid en aangepast worden naar uw wensen.

Basis functionaliteiten
  • Meldsysteem klachten
  • Meldingen klanten via digitale kalender
  • Googlemaps locaties
  • DVO's, FAQ's en ABC-lijsten
  • Zoeken en filteren
  • Nieuwsberichten
  • Koppeling afvalkalender
  • Koppeling met Twitter
Meer informatie
Wilt u een demonstratie of offerte? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op. Lees meer over deze software op de informatiepagina.

  • Meer informatie?

    Op de speciale pagina kunt u meer informatie vinden over de helpdesk software. Meer ›