brand | new | ideas


Klantenservice software

Meer info?

Bel 023 5388200, stuur een e-mail naar verkoop@opzet.nl of vul onderstaand formulier in:

Opzet heeft naast de zeer succesvolle oplossingen voor de digitale afvalkalender nu ook software voor de helpdeskmedewerkers. De software kan gekoppeld worden aan de afvalkalender en geeft uw callcenter een ideale tool voor het raadplegen van alle informatie en het invoeren en beheren van meldingen van klanten.

De software is tevens te gebruiken voor gemeenten en andere organisaties met vragen en klachten van klanten. De applicatie kan eenvoudig uitgebreid en aangepast worden naar uw wensen.

Meldsysteem klachten

De software is voorzien van een meldsysteem voor klachten en waarnemingen van de buitendienst en helpdeskmedewerker. Zo kunnen meldingen met elkaar gekoppeld worden waardoor er geen onnodige vragen ontstaan over bijvoorbeeld het niet ledigen van een container.

Meldingen klanten via digitale kalender
Klanten kunnen via de online digitale kalender een klacht doorgeven. Deze klachten kunnen gekoppeld worden aan een interne medewerker waarna de klant een melding kan volgen. De meldingen hebben tevens een status en zal de klant een mail ontvangen wanneer de klacht is afgehandeld.

Googlemaps locaties
De meldingen kunnen zowel door de helpdeskmedewerker als de buitendienst ingevoerd worden. Deze meldingen worden via een Google maps kaart en postcode aan elkaar gekoppeld zodat meldingen direct opgelost of beantwoord kunnen worden.
Deze meldingen kunnen via een apart scherm gemonitoord worden door iedere interne medewerker.
De helpdesk is gekoppeld met de BAG database van het Kadaster zodat de postcodes en huisnummers altijd up-to-date zijn.

DVO's, FAQ's en ABC-lijsten
Naast de meldingen is alle informatie uit de DVO's te raadplegen. Per gemeente is de juiste informatie beschikbaar en kunnen vragen van klanten direct en goed beantwoord worden.
Via een zeer geavanceerd en gebruikersvriendelijk zoeksysteem is het mogelijk te zoeken binnen de DVO van de klant. Via de postcode wordt de juiste informatie getoond.

Zoeken en filteren
De applicatie is voorzien van verschillende tabs en heeft een snel en geavanceerd zoek - en filtersysteem.

Nieuwsberichten
Binnen de helpdesk is een speciaal onderdeel voor interne nieuwsberichten. Tevens is de helpdesk te koppelen met Social Media zoals Twitter waardoor klachten via deze media opgepikt kunnen worden.

Koppeling afvalkalender
De software is gekoppeld aan de digitale afvalkalender waardoor bijvoorbeeld via één druk op de knop de kalender van de klant opgevraagd kan worden. De klant kan tevens via de kalender een grofvuilmelding maken en versturen.

Wilt u een demonstratie of offerte? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Dit doen wij in samenwerking met de HVC.

Belangrijkste functies

  • Medlingen

    Meldingen van burgers verwerken en monitoren.

  • Gebruikers

    De software is voorzien van een gebruikersbeheersysteem.

  • CMS

    De software heeft een uitgebreid Content Management Systeem.

  • Kaarten

    Elke melding staat op een Google Maps kaart.

  • Postcodes

    Het systeem is voorzien van een postcode database en Google.

  • Zoeken

    Via een uitgebreide zoekfunctie is eenvoudig te zoeken.

  • Informatie DVO's

    Alle informatie per DVO en gemeente beschikbaar.

  • Koppelingen

    De software kan gekoppeld worden met andere systemen.

Klanten met klantenservice software