brand | new | ideas


Helpdesk software voor de afvalbranche

Meer info?

Bel 023 5388200, stuur een e-mail naar verkoop@opzet.nl of vul onderstaand formulier in:

Opzet heeft naast de zeer succesvolle oplossingen voor de digitale afvalkalender nu ook software voor de helpdeskmedewerkers binnen de afvalbranche. De software is gekoppeld aan de afvalkalender en geeft uw callcenter een ideale tool voor het raadplegen van alle informatie, DVO's en het invoeren en beheren van meldingen van een burger.

Meldsysteem klachten
De software voorziet in een meldsysteem dat klachten van burgers en waarnemingen van de buitendienst aan elkaar koppelt. Zo krijgt de helpdesk direct inzicht in de situatie en worden onnodige vragen (bijvoorbeeld over het niet ledigen van een container) voorkomen. Via het systeem kan de helpdesk de meldingen snel en direct afhandelen.

Meldingen klanten via digitale kalender
Klanten kunnen via de online digitale kalender een klacht doorgeven. Deze meldingen kunnen gekoppeld worden aan een interne medewerker waarna de klant de melding kan volgen. De meldingen hebben tevens een status. Wanneer de klacht is afgehandeld, ontvangt de klant een mail.

Google Maps locaties
Zowel de helpdesk als de buitendienst voeren hun meldingen in, die vervolgens via een Google Maps kaart en postcode aan elkaar gelinkt  worden. Deze meldingen worden direct verwerkt en gemonitord.

Altijd up to date
De helpdesk is gekoppeld met de BAG database van het Kadaster zodat de postcodes en huisnummers altijd up-to-date zijn.
Naast de meldingen is alle informatie uit de DVO's te raadplegen.
Via een zeer geavanceerd en gebruikersvriendelijk zoeksysteem kunt u zoeken binnen de DVO van de klant. Via de postcode vindt u de juiste informatie per gemeente.

Zoeken en filteren
De applicatie is voorzien van verschillende tabs en heeft een snel en geavanceerd zoek - en filtersysteem.

Nieuwsberichten
Binnen de helpdesk is een speciaal onderdeel voor interne nieuwsberichten. Tevens is de helpdesk te koppelen met Social Media zoals Twitter waardoor klachten via deze media opgepikt kunnen worden.

Koppeling afvalkalender
De software is gekoppeld aan de digitale afvalkalender waardoor u bijvoorbeeld via één druk op de knop de kalender van de klant op kunt vragen. De klant kan tevens via de kalender een grofvuilmelding maken en versturen.

Wilt u een demonstratie of offerte? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Dit doen wij in samenwerking met de HVC.

Belangrijkste functies

  • Meldingen

    Meldingen van burgers verwerken en monitoren.

  • Koppelingen

    De software kan gekoppeld worden met andere systemen.

  • Gebruikers

    De software is voorzien van een gebruikersbeheersysteem.

  • CMS

    De software heeft een uitgebreid Content Management Systeem.

  • Kaarten

    Elke melding staat op een Google Maps kaart.

  • Postcodes

    Het systeem is voorzien van een postcode database en Google.

  • Zoeken

    Via een uitgebreide zoekfunctie is eenvoudig te zoeken.

  • Informatie DVO's

    Alle informatie per DVO en gemeente beschikbaar.

Klanten met helpdesk software voor de afvalbranche