brand | new | ideas

Campagne Het Midden-Oosten

NTR

Campagne Het Midden-Oosten

De NTR vroeg ons om een aansprekende poster en banner vorm te geven, om daarmee de aandacht van het grote publiek te vestigen op hun interactieve website en tv-serie over Het Midden-Oosten.

Over Hoop en Wanhoop in Het Midden-Oosten

De NTR besteedt dit jaar op een bijzondere manier aandacht aan het Midden-Oosten, met een interactieve website en een televisieserie.

Interactieve webdoc
De interactieve web-documentaire npofocus.nl/middenoosten is een bijzonder online project om het Midden-Oosten beter te leren kennen. In deze interactieve web-documentaire is het verleden, heden en de toekomst van deze regio in beeld gebracht en met elkaar verbonden.

Televisieserie Hoop en Wanhoop in het Midden-Oosten
Het is al decennialang vallen en opstaan in het Midden-Oosten. Door het verleden te belichten, hoopt de serie het Midden-Oosten dichterbij te brengen. In deze 4-delige televisieserie worden vier sleutelmomenten in de geschiedenis van het Midden-Oosten worden uitgelicht.

De NTR maakt speciale programma's voor alle doelgroepen. Van Het Klokhuis tot College Tour, van Het Uur van de Wolf tot Nieuwsuur. De NTR is een publieke omroep met wettelijke taken op het gebied van informatie, educatie, cultuur, jeugd en diversiteit. De NTR is ontstaan uit een fusie van NPS, Teleac en RVU.

De NTR is een omroep zonder leden en is daardoor onafhankelijk en ongebonden net als missie: inspirerende programma's maken, die bijdragen aan de persoonlijke groei van mensen. Dat maakt de NTR 'speciaal voor iedereen'.

Geanimeerde grafieken in jaarverslag - NTR Campagne Het Midden-Oosten - NTR Promotie Escher - NTR