brand | new | ideas

HVC Jaarverslag 2009, creatief en duurzaam

HVC Groep

HVC Jaarverslag 2009, creatief en duurzaam

Voor de HVC te Alkmaar maken we al jaren verschillende jaarverslagen. Dit jaar moest dat anders dan voorheen. Veel kleiner van omvang en voor een beperkt budget. Een uitdaging.
We hebben een originele benadering gecombineerd met een zeer efficiënte productiewijze. Het jaarverslag is voorzien van dubbele pagina's met speciale doorkijkjes waardoor het een verassend geheel is geworden terwijl het daardoor ook meer 'body' kreeg, wat zeer gewenst was.

Doordat we vanaf het begin het netto papierformaat van de drukker als uitgangspunt hebben gehanteerd was de afval zeer minimaal. Het jaarverslag-thema was 'duurzaamheid'. En dat gold zeker ook voor de productie.

HVC, gevestigd in Alkmaar, is in de jaren negentig opgericht om een oplossing te bieden voor de groeiende afvalproblematiek.
HVC is een afval- en energiebedrijf dat eigendom is van 52 aandeelhoudende gemeenten uit Noord-Holland, Zuid-Holland, Flevoland en Friesland, en van vijf waterschappen.

Website HVC samen besparen - HVC Groep Digitale afvalkalender - HVC Groep MVO Jaarverslag 2010  - HVC Groep Website HVCinzameling - HVC Groep Website HVCenergie - HVC Groep Intranet voor meerdere locaties - HVC Groep Bebording HVC bedrijventerreinen - HVC Groep Brochurelijn - HVC Groep Brochure duurzaamheid - HVC Groep Brochure warmte - HVC Groep Warmtewaaiers als gebruiksaanwijzing - HVC Groep HVC Jaarverslag 2009, creatief en duurzaam - HVC Groep Afvalkalender - HVC Groep Strategiekaart extranet toepassing - HVC Groep Software HVC klantenservice - HVC Groep Jaarverslag 2007 - HVC Groep Belettering wagenpark - HVC Groep Jaarverslag 2008 - HVC Groep Jaarverslag 2006 - HVC Groep Website HVC Groep - HVC Groep Kunstboekje - HVC Groep Banieren - HVC Groep Website Zooi - HVC Groep Website MeerWarmte - HVC Groep